Retur

    Acest site este protejat de reCAPTCHA. Politica de confidentialitate Google si Termenii de utilizare Google se aplica.

    Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

    • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
    • 2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri
    • 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
    • 4. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri

    Termenii si conditiile de retur

    Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

    Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

    In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

    Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.

    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa fie NOU, sigilat, în ambalajul original, ambalajul să nu fie deteriorat, produsul fără urme de uzură, zgârieturi, defecte estetice cauzate de montaj, accesorii lipsă, banda scotch sau etichete aplicate direct pe cutia produsului.

    Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

    Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Vixo.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Vixo.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Vixo.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

    De retinut!

    In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

    De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

    Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

    Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la curier in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

    Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica

    Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

    X